JEDYNKA jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się agencji tłumaczeń w Polsce.
Firma wykonuje usługi tłumaczeniowe w ponad 100 językach z różnych dziedzin w oparciu o systemy zarządzania jakością.
Skutecznie zaspokajamy potrzeby klientów w oparciu o “dobre praktyki” związane z Tłumaczeniami, posiadane doświadczenie oraz metody zapewnienia jakości.
Tworzymy partnerskie relacje z naszymi pracownikami.
Z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań i trendów organizacyjnych tworzymy przyszłość firmy przyjaznej dla Klientów i Pracowników.
Doradzamy i Tworzymy optymalne pod względem technicznym i finansowym rozwiązania.
Nasze wartości
- Kompetencja i profesjonalizm – oznacza zaangażowanie, indywidualne traktowanie Klienta oraz dostarczanie Klientowi jak najlepszych i najbardziej dostosowanych do ich potrzeb rozwiązań.
- Orientacja na klienta – nasi Pracownicy koncentrują się na zapewnieniu satysfakcjonującej współpracy z Klientami
- Partnerstwo – nasi Pracownicy są otwarci na uwagi Klientów, troszczą się o stworzenie rozwiązań przyjaznych dla Użytkownika.
Polityka jakości
Polityka jakości jest realizowana w zgodzie z ogólną strategią firmy polegającej na dążeniu i wzmocnieniu pozycji firmy realizującej na terenie Polski systemy z zakresu tłumaczeń.
Cele:
- rozwój spółki pod względem technicznym i organizacyjnym dający w konsekwencji pozytywny wynik finansowy jej pracy
- zdobycie uznania ze strony Klientów i zawiązanie trwałych relacji z nimi
- ciągłe doskonalenie skuteczności w oparciu o System Zarządzania Jakością zgodnie z wymogami normy ISO 9001